Aids krijgen door orale seks

Discussie in 'SOA's' gestart door Binkie, 22 jun 2016.

1. Binkie

Binkie New Member

Ik maak me behoorlijke zorgen maar ik weet niet of dit nodig is. Laatst heb ik orale sex met een man gehad. Mijn mond is verder niet in aanraking met zijn sperma gekomen. Later kreeg ik via een kort sms'je te horen dat hij aids had en dat ik mij beter kon laten controleren. Ik flipte helemaal en weet niet zo goed wat ik hieraan moet doen. Is het mogelijk door orale sex aids te krijgen zonder dat zijn sperma in mijn mond, en dus met mijn speeksel in aanraking is geweest?

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Binkie en welkom op ons forum. HIV dat kan zich in sperma, bloed, vorvocht, vaginaal vocht en in moedermelk bevinden. Wanneer je hier niet mee in aanraking bent geweest dan zal je dus geen aids op kunnen lopen. Om zeker te zijn zou je een test kunnen doen. Je hebt hiervoor twee mogelijkheden. Je kunt dan naar je huisarts gaan maar je hebt ook de keuze om naar een kantoor van het GGD te gaan. Deze zitten door het hele land en daar kun je ook een test laten doen om te zien of je een SOA hebt opgelopen.

3. Binkie

Binkie New Member

Dank je voor het reageren. Ik ben een stuk geruster nu. Ik weet zo goed als zeker dat ik niet in aanraking met zijn sperma ben geweest. Een afspraak maken met de GGD dat is een goede tip en dat ga ik ook doen. Ook ga ik voorzichtiger worden in de toekomst zodat dit niet weer gebeurt. Het heeft mij de laatste tijd behoorlijk beziggehouden.

4. Binkie

Binkie New Member

Dank je voor het reageren. Ik ben een stuk geruster nu. Ik weet zo goed als zeker dat ik niet in aanraking met zijn sperma ben geweest. Een afspraak maken met de GGD dat is een goede tip en dat ga ik ook doen. Ook ga ik voorzichtiger worden in de toekomst zodat dit niet weer gebeurt. Het heeft mij de laatste tijd behoorlijk beziggehouden.

Deel Deze Pagina