Bekkeninstabiliteit na de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Julia, 31 mei 2016.

1. Julia

Julia New Member

Hallo, ik ben Julia en ik ben een tijdje terug bevallen van een gezonde dochter. Het leek allemaal goed tot ik een aantal dagen na de bevalling ineens veel pijn in de onderrug kreeg. De pijn die is soms niet uit te houden. In het begin dacht is dat dit nog bij de zwangerschap hoorde want het was best een zware bevalling. Toen de pijn maar niet ophield ben ik verder gaan zoeken en las ik over bekkeninstabiliteit die kan ontstaan na de zwangerschap. Ik heb echt zware pijn, zou het kunnen zijn dat ik daar last van heb. Als dit zo is wat kan daar dan aan gedaan worden?

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Julia, welkom op ons forum. Het klinkt behoorlijk vervelend waar je last van hebt. Het kan inderdaad zo zijn dat je hier na de zwangerschap nog een behoorlijke tijd last van hebt. Er zijn zelfs personen die een behandeling zoals fysiotherapie hiervoor moeten ondergaan om het te laten verbeteren. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is. Blijft de pijn dan wil ik je wel aanraden om de huisarts te bezoeken. Die kan je wat voor de pijn geven en eventueel de therapie voor je regelen.

3. Julia

Julia New Member

Het is inderdaad erg vervelend en ik wil er gewoon graag vanaf zijn. Niemand zit op fysiotherapie te wachten maar als dat de pijn weet weg te nemen dan heb ik het er wel voor over. Ik zal eens met mijn dokter overleggen en hopelijk kan die mij dan goed doorverwijzen. Bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina