Buikpijn diarree moe afvallen

Discussie in 'Gezonde levensstijl' gestart door ZZZZ, 4 jul 2016.

1. ZZZZ

ZZZZ New Member

Dag beste mensen, ik heb even getwijfeld maar ik stel toch maar mijn vraag in de hoop snel beter te kunnen worden. De laatste weten heb ik veel pijn in de bui, ben ik moe en verlies ik gewicht. Dit laatste kan ook komen doordat ik minder eet omdat ik mij niet lekker voel. Ook heb ik al bloed bij de ontlasting gehad. Is dit iets om mij zorgen over te maken? De laatste weken op mijn werk waren behoorlijk druk. Kan het daar ook iets mee te maken hebben?

2. Hallo en bedankt voor het stellen van de vraag. De klachten die jij noemt die kunnen duiden op een infectie. Aangezien het erg algemene klachten zijn kun je het beste bloedprikken en dan zien wat er wordt gevonden. Voordat je bloed kunt gaan prikken dien je dan een afspraak bij je huisarts te maken. Deze kan je dan verwijzing naar het ziekenhuis geven waar je kunt worden geprikt. De resultaten die zijn dan vaak binnen een week beschikbaar. Het kan dan zijn dat het vanzelf over gaat en dat het al aan het afnemen is. Mocht dit niet het geval zijn dan is er de kans dat je een kuur gaat krijgen. Het is in ieder geval wel belangrijk dat je ermee naar de huisarts gaat als de klachten aanhouden.

3. ZZZZ

ZZZZ New Member

Bedankt voor het antwoorden en excuses voor mijn late reactie. Het is sindsdien erger geworden en ik heb een paar dagen op bed gelegen. De dokter is langs geweest en het was inderdaad een infectie. Ik heb antibiotica gekregen en de eerste dagen merkte ik nog weinig van deze medicijnen. Gelukkig ging het daarna beter en begon ik mij beter te voelen. Nu ben ik weer uit bed en worden de klachten steeds minder. Ik hoop binnen een paar dagen weer aan mijn werk te kunnen gaan. Ik heb de afgelopen week wel geleerd dat je behoorlijk last van een infectie kunt hebben.

Deel Deze Pagina