Chemotherapie chronische lymfatische leukemie

Discussie in 'Kanker' gestart door Tinkerbell, 13 mei 2016.

1. Tinkerbell

Tinkerbell New Member

Hallo ik krijg chemotherapie voor chronische lymfatische leukemie. Er is mij verteld dat dit alleen de ziekte onder controle kan houden en verder niet. Toch vraag ik mij af of er anderen zijn die hier ervaring mee hebben en die mij kunnen vertellen of ze er baat bij hebben. Graag hoor ik ervaringen ...

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Tinkerbell. Welkom op ons forum en als eerste sterkte gewenst. Het krijgen van een chemo voor chronische lymfatische leukemie dat is inderdaad om de ziekte onder controle te krijgen. Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik weet wel dat er goede resultaten mee geboekt worden. Je arts die kan je alles vertellen over je bijwerkingen. Deze zijn er maar dat hangt ook van je fysieke gesteldheid af. Daarvoor zou ik je dus aanraden contact met je arts op te nemen. Misschien zijn er andere leden die je meer over de eigen ervaringen kunnen vertellen. Heel veel sterkte tijdens de chemokuren gewenst.

3. Tinkerbell

Tinkerbell New Member

Hallo MediGJ bedankt voor je antwoord. Ik ben blij met je uitleg en waardeer het erg. Ik begrijp het nu iets beter. Toch zou het ook wel fijn zijn als er mensen ervaring met deze behandeling hebben. Mocht dit zo zijn dan hoor ik graag de ervaringen van deze mensen.

Deel Deze Pagina