Chlamydia gaat niet weg

Discussie in 'SOA's' gestart door Ronin, 7 jun 2016.

1. Ronin

Ronin New Member

Hallo, ik heb een tijdje geleden een onveilig sexcontact gehad. Dit was onverstandig en ik word nu ook meteen met mijn neus op de feiten gedrukt. Na veel klachten bleek kreeg ik bij de huisarts te horen dat ik chalydia had. Hier heb ik medicatie voor gekregen en deze precies ingenomen zoals het hoorde. Het leek even beter te gaan maar na twee weken kreeg ik weer een brandend en jeukend gevoel bij mijn penis. Het lijkt alsof de chlamydia niet weg wil gaan. Is dit normaal en trekt het brandende gevoel en de jeuk wel weg of kan ik beter weer terug gaan naar de huisarts?

2. Medicus

Medicus Member

Hallo Ronin. Erg vervelend om te horen. De stammen van chlamydia die zijn steeds beter bestand tegen de antibiotica. Het beste is terug te gaan naar de huisarts en weer een test te doen. Misschien is er ook nog wat anders aan de hand zoals gonorroe. De arts die weet dan dat de huidige antibiotica niet genoeg is en die kan dan andere medicijnen voorschrijven. Ik zou er zeker niet mee afwachten maar snel even een nieuwe afspraak bij de huisarts maken.

3. Ronin

Ronin New Member

Bedankt voor het antwoord al was dit niet het antwoord waar ik op wachtte. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ik niet ook nog eens gonorroe heb. Het is echt ongelooflijk hoeveel last je kunt hebben na eenmaal een onveilig sexcontact te hebben gehad. Het is in ieder geval een wijze les voor mij geweest. Nu maar hopen dat het snel over wil gaan.

Deel Deze Pagina