Cyste in mijn borst

Discussie in 'Cystes' gestart door Stephiene, 8 okt 2017.

1. Stephiene

Stephiene Gast

ik voelde ook een “knobbeltje” in mijn borst en ben het laten na kijken bij de dokter. Het bleek dus een cyste te zijn en verder kon het geen kwaad. Ik kreeg ook nog te horen dat ik er aanleg voor heb. Maar nu ongeveer een maand later is het veel gevoeliger dan eerst. Moet ik nu nig een keer naar de dokter ? Of hoef ik mij verder geen zorgen te maken.

2. Miro

Miro Gast

Hoi dat komt me bekent voor. Ik heb dit ook. Ik ben in zh geweest en heb een mammografie gehad en een echo, er is een punctie gedaan (vocht uit cyste gehaald, was goedaardig) de druk zou minder moeten worden, maar nu twee weken later heb ik een bult zo groot als een flink ei in mijn rechterborst die vreselijk veel pijn doet. Ik weet me geen raad.

3. Suzanne

Suzanne Gast

Ik ben toevallig vandaag naar de mamacare geweest om n afspraak te maken om mijn cyste te laten verwijderen. Ik ontdekte de bult anderhalf jaar geleden en na n mammografie, echo en punctie, kreeg ik te horen dat t een talgcyste was en dat dat geen kwaad kon. Hij zou uit zichzelf verdwijnen. Helaas is ie gegroeid en n paar weken geleden gaan ontsteken. Na n vervelende antibioticakuur heb ik bij mijn huisarts aangegeven dat ik hem eruit wil hebben. Ik vind anderhalf jaar wachten lang genoeg. Hij verdwijnt toch niet. Dus nu is t wachten op n belletje en dan wordt ie onder algehele narcose verwijdert...

Deel Deze Pagina