Cyste op eierstok

Discussie in 'Cystes' gestart door Fay, 21 dec 2017.

1. Fay

Fay Gast

De arts in het ziekenhuis heeftmij verteld dat ze pas kunnen weten alsze hebben geopereerd of de cyste kwaadaardig is of niet

Heeft hier iemandenige ervaring mee?

2. Anoniem

Anoniem Gast

Hoi,
    ik ben één-anderhalve maand geleden geopereerd geweest aan mijn eierstokcyste. (20+ cm, hele eierstok weg). Ze kunnen het altijd pas 100% zeker weten wanneer de cyste eruit is gehaald. Dit is zo omdat ze dan elk stukje en alles wat ze gevonden hebben gaan onderzoeken wat natuurlijk nooit kan bij bijvoorbeeld een punctie. Bij een punctie kunnen ze maar een klein deel onderzoeken voor een indicatie. Bij mij is alles gelukkig goedaardig, dus na mijn controle-afspraak ben ik klaar.
    Een eierstokcyste is bijna altijd goedaardig (let op: niet altijd, maar in de meeste gevallen), dus ik zou je geen zorgen maken.

3. emilia

emilia New Member

Ik heb in 2002 ook cystes en endometriose gehad aan mijn eierstokken. Daatdoor kon ik ook niet zwanger raken. De 1e ziekenhuis stelde Ivf voor en nam geen genoegen en ging second opinie halen bij het Erasmus medisch ziekenhuis. Daar hebben ze het verwijderd en 2 mnd later was ik zwanger. Ik hoop van harte dat het bij jou ook goedaardig is. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina