De gezondheidszorg in Nederland

Discussie in 'Gezondheidszorg' gestart door Telg118, 6 mei 2016.

1. Telg118

Telg118 Member

We lijken allemaal verschillende ervaringen met de gezondheidszorg te hebben. Kijk alleen maar eens naar de onderwerpen in dit forum. Hoe ervaar jij de gezondheidszorg op dit moment? Zelf ben ik niet blij met de bezuinigingen maar ik zie wel dat er kundig personeel is die ook echt hart voor de patiënt heeft. Er zijn natuurlijk altijd rotte appels maar over het algemeen vind ik dat Nederland nog steeds een goede zorg levert.

2. Dieneke

Dieneke New Member

Ik zie de gezondheidszorg als een afspiegeling van de maatschappij. Overal heb je goed en slecht. Er zijn voldoende berichten in de media geweest over slechte behandelingen van doktoren. Dit soms met de dood tot gevolg. Ik wil dan ook de gezondheidszorg niet de lucht in prijzen. Wel heb ik veel respect voor de zusters en doktoren die soms best wel onder moeilijke omstandigheden moeten werken. Vooral de zusters en thuiszorgmedewerkers die weinig loon krijgen en toch ervoor kiezen om mensen te helpen dat vind ik erg knap.

3. Rob

Rob New Member

Op zich is de gezondheidszorg in ons land goed geregeld maar toch zijn er wel verbeteringen mogelijk. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat de wachtlijsten zolang moeten zijn. Ook krijgen ernstig zieke mensen naar mijn mening niet de beste zorg. Ik stem dan ook bij de volgende verkiezingen op een partij die echt de zorg hoog op het prioriteitenlijstje heeft staan.

Deel Deze Pagina