Dubbel zien duizelig

Discussie in 'Neurologie' gestart door Hansdegens, 27 apr 2016.

1. Hansdegens

Hansdegens New Member

Dag, ik ben Hans en ik heb mij aangemeld omdat ik al langere tijd last heb van dubbel zien en duizeligheid. Dit is erg vervelend en ik wil dan ook graag naar een neuroloog. Kan ik dan gewoon naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen? Ik heb het gevoel dat mijn huisarts zich er soms makkelijk vanaf maakt en ik weet niet zo goed of ik zelf om een doorverwijzing mag vragen als de huisarts die niet zelf geeft.

2. Hallo Hans, Als je een goede arts hebt dan zal die je altijd doorsturen. Het klinkt best serieus en vooral als je het erger geworden is de laatste tijd dan zou ik zeker om een doorverwijzing vragen als ik jou was. Een neuroloog kan je dan verder helpen. Je moet bij een arts altijd je gevoel aangeven en met deze ernstige klachten zou ik er zeker een arts met kennis van deze klachten naar laten kijken.

3. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Hans en Artsinopleiding, welkom op ons forum.
    Wanneer je geen goed gevoel hebt bij je huisarts dan kun je ook een nieuwe huisarts zoeken. Een huisarts is een vertrouwenspersoon en daar moet je wel een goed gevoel bij hebben en erop kunnen vertrouwen dat deze persoon je zo goed mogelijk helpt.

4. Hansdegens

Hansdegens New Member

Bedankt voor de tips. Ik maak me ook best wel zorgen en als je leest op het internet dan kan het ook van alles zijn. Ik ga morgen een afspraak maken en misschien is het goed om een andere huisarts te vragen. Bij ons zijn er namelijk meerdere huisartsen in hetzelfde gebouw. Mijn huisarts zie ik zeker niet als een vertrouwenspersoon.

5. Als er meerdere artsen zijn die onder één dokterspraktijk vallen dan kun je zelfs heel makkelijk bij een andere arts terecht zonder dat de patiënt overgeschreven dient te worden. Vraag gewoon naar een andere arts en leg hem of haar het probleem voor.

6. Hansdegens

Hansdegens New Member

Ik heb gevraagd om een andere huisarts en dit bleek inderdaad geen probleem te zijn. Ik wou dat ik dit eerder had gedaan. Deze dokter nam mij heel serieus en heeft mij ook doorverwezen naar een neuroloog. Het is nog even afwachten maar ik weet nu wel zeker dat iemand met kennis naar mijn klachten kijkt. Bedankt en ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. Groet Hans.

Deel Deze Pagina