Een soa zonder seks

Discussie in 'SOA's' gestart door Sceptische man, 27 jun 2016.

1. Sceptische man

Sceptische man New Member

Ik hoop dat mijn vraag hier serieus behandeld kan worden. Deze heb ik ook elders gesteld en ik werd toen belachelijk gemaakt. Het is is wel een groot probleem waar ik erg mee zit. Mijn vrouw zegt dat ze nooit sex heeft gehad met een ander dan mij. Toch heb ik wel een soa gehad en ik heb ook geen sex gehad met iemand anders behalve mijn vrouw. Ik ben erg sceptisch en weet niet wat ik ervan moet geloven. Wij zijn al jaren getrouwd en dit vreet echt aan mij. Is het echt mogelijk dat je een soa krijgt zonder dat je sex hebt gehad met iemand die dit heeft? Ik hoop dat er op deze manier snel een beetje duidelijkheid kan komen.

2. Telg118

Telg118 Member

Dit is iets wat erg vervelend is en ik kan mij voorstellen dat je graag wilt dat er serieus op ingegaan wordt. Het is vooral de vraag wat voor SOA het is. Er zijn SOA's die overgedragen kunnen worden zonder dat er sex aan te pas komt. Wanneer je bijvoorbeeld genitale wratten hebt dan kun je deze ook krijgen door een handdoek te gebruiken van iemand die dit ook heeft. Zou je kunnen laten welke SOA het betreft zodat wij je een goed antwoord kunnen geven?

3. Sceptische man

Bedankt voor het serieus nemen van mijn probleem. De soa die mijn vrouw en ik hebben is syfilis. Mijn vrouw zegt dat het komt omdat ze een koortslip heeft gehad. Kan er enige waarheid in dit verhaal zitten of wordt mijn ergste nachtmerrie waarheid en is mijn vrouw vreemdgegaan? Dit zou wel een hele zure manier zijn om daarachter te komen. Graag hoor ik jullie reactie.

4. Sceptische man

Bedankt voor het serieus nemen van mijn probleem. De soa die mijn vrouw en ik hebben is syfilis. Mijn vrouw zegt dat het komt omdat ze een koortslip heeft gehad. Kan er enige waarheid in dit verhaal zitten of wordt mijn ergste nachtmerrie waarheid en is mijn vrouw vreemdgegaan? Dit zou wel een hele zure manier zijn om daarachter te komen. Graag hoor ik jullie reactie.

5. Daniisthebest

Daniisthebest New Member

Echt een antwoord heb ik niet voor je probleem maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg vervelend voor je vindt. Ik hoop dan ook dat je een goede vriend hebt waarmee je over dit probleem kunt praten. Wat de uitkomst ook is ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je een beetje kalm kunt blijven zodat je ermee om kunt blijven gaan. Sterkte!

6. Sceptische man

Ik ben echt blij met alle begrip en ik heb ook verschillende gevoelens op dit moment. Ik heb wel goede vrienden maar ik wil eerst even zeker weten wat er nu echt aan de hand is. Er is nog steeds een kans dat mijn vrouw de waarheid verteld en dan is het een storm in een glas water. Toch twijfel ik wel heel erg en begin ik ook steeds meer na te denken over zaken. Ik hoop echt dat het allemaal mee zal vallen en ik hoop ook of iemand weet of je van een koortslip syfilis kan krijgen.

7. Sceptische man

Het blijkt toch helaas waar te zijn dat er wel sex is geweest en deze heeft de syfilis veroorzaakt. Op dit moment ziet het er allemaal erg donker uit. Mijn relatie is volgens mij over en ik heb ook nog eens een SOA. Ik hoop dat mijn huisarts mij verder kan helpen en dat ik mij de komende tijd een beetje staande kan houden. Ik wil jullie bedanken voor de betrokkenheid en het meedenken. Het is goed om te lezen dat er mensen met je meeleven.

8. Bryan01

Bryan01 New Member

Man, wat heftig zeg! Dit gun je helemaal niemand. Ik wens je echt veel sterkte en hoop dat je er weer gezond en sterker uit zal komen. Succes met alle gedoe maar het is niet jouw schuld dat moet je in gedachten houden. Het is ook niet iets om je voor te schamen en als je goede vrienden hebt dan zullen deze dat begrijpen en je steunen.

Deel Deze Pagina