Erectiestoornissen en hoge bloeddruk

Discussie in 'Seksualiteit' gestart door Tarantino, 1 mei 2016.

1. Tarantino

Tarantino New Member

Ik stel mijn vraag maar eens online en ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Ik heb een tijdje geleden last gekregen van erectiestoornissen. Ook heb ik last van hoge bloeddruk. Ik heb gehoord dat deze een verband kunnen hebben. Kan dit kloppen en wat is er dan aan te doen? Alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem.

2. Het is inderdaad mogelijk dat er een verband is en dit kan ook komen door de medicatie die je krijgt. Dit is dan niet meteen de oorzaak van de erectiestoornissen maar deze kunnen een gevolg van de bijwerkingen zijn. De bijwerkingen van de medicijnen tegen hoge bloeddruk zijn het krijgen van een depressie of andere psychische klachten. Deze kunnen dan weer zorgen voor erectiestoornissen. Mochten de klachten zijn gekomen sinds je de medicijnen gebruikt dan is het goed aan arts hiervan op de hoogte te stellen. Ook als je de klachten langer hebt dan is het wel belangrijk dat je een bezoek aan de huisarts brengt.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2016
  3. MediGJ

MediGJ Gast

Dapper dat je deze vraag durft te stellen. Het is iets wat erg vervelend is en waar je waarschijnlijk erg mee zit. Ik hoop dan ook dat de klachten opgelost kunnen worden. Welkom op ons forum en we horen graag wat je hebt besloten om te doen.

Deel Deze Pagina