Grote kale plek op de tong en moe

Discussie in 'Interne ziekten & Infectieziekten' gestart door Jolanda Sanders, 28 mei 2017.

1. Jolanda Sanders

Jolanda Sanders New Member

QUOTE="Jolanda Sanders, post: 1127"]Ls
    Ik ben al vanaf vorig jaar aan het rommelen met mijn gezondheid.
    Het is begonnen met obstipatie, dat ging weer goed en toen begon mijn maag. Gastroscopie gehad en daar kwam eosinofiele oesophagitis uit. Hierom naar alternatief arts gegaan die op zijn manier geconstateerd heeft dat ik niet tegen koemelk, varkensvlees, soja en geraffineerde suikers kan. Ook 24 uurs Ph meting gehad vanwege reflux klachten. Kwam niets uit. Tijdens bovenstaande ook hartonderzoeken gehad, echo en fietstest, geen bijzonderheden.
    Bloesuitslagen ook geen bijzonderheden. Vitamine D tekort die aangevuld is. Knobbels in de liezen, echo gehad, opgezette lymfeklieren. Ook geen bijzinderheden dus.
    Echter de ene klacht is nog niet weg en de andere is er alweer.
    Klachten nu, kale plek op de tong die brand en alleen maar groter wordt. Heb ik nu daktarin voor om te kijken of het iets doet. Ook vitamine B12c B6 en foliumzuur laten prikken, uitslag volgt.
    Ik ben snel moe en gepikeerd.
    En als ik een half of heel glas alcohol drink wordt ik dol en heb ik al het gevoel dat ik dronken wordt!
    HELP ME!! Ik denk dat er iets ergs is maar niemand weet wat!!
    Dit is niet normaal bij iemand van 33 jaar die gezond eet, bijna niet snoept en sport!

Deel Deze Pagina