Hart doet pijn bij ademen

Discussie in 'Hart- en vaatziekten' gestart door SuzanneMe, 28 jun 2016.

Tags:
  1. SuzanneMe

SuzanneMe New Member

Ik zou zeggen leuk om hier te zijn. Dit vind ik ook wel maar de reden waarom ik mij heb aangemeld die vind ik wat minder. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik vaak pijn bij mijn hart heb als ik adem. Soms wordt het erger als ik mij inspan bijvoorbeeld tijdens het sporten. Is dit iets waar ik mij zorgen om moet maken of kan dit komen doordat ik mij te fanatiek inzet. Graag hoor ik jullie reacties.

2. Medicus

Medicus Member

Dag Suzanne. Ik kan mij best voorstellen dat jij je zorgen maakt want pijn bij het hart dat is niet leuk. Toch heeft dit meestal met inspanning en stress te maken. Wanneer je ook een beklemmend gevoel op de borst hebt of een pijn die uitstraalt naar je linkerarm dan zijn dit wel zorgwekkende klachten. Het is dan ook belangrijk om direct een arts te raadplegen. Ook wil ik je aanraden dat als de pijn te lang aanhoudt dat je dan ook een bezoek aan je huisarts gaat brengen. Ik hoop natuurlijk dat je klachten snel op zullen lossen.

3. SuzanneMe

SuzanneMe New Member

Ik ben al een beetje meer gerust gesteld. Toch denk ik ook dat als ik lang pijn houdt dat ik dan wel een afspraak ga maken. Dit lijkt mij ook beter. Je gaat je toch zorgen maken als je pijn hebt. Het kan ook aan mij liggen maar als ik pijn bij mijn hart heb dan maak ik mij altijd nog iets meer zorgen want ik ben erg bang om een hartaanval of een hartinfarct te krijgen. Bedankt voor de uitgebreide reactie.

4. SuzanneMe

SuzanneMe New Member

Ik ben al een beetje meer gerust gesteld. Toch denk ik ook dat als ik lang pijn houdt dat ik dan wel een afspraak ga maken. Dit lijkt mij ook beter. Je gaat je toch zorgen maken als je pijn hebt. Het kan ook aan mij liggen maar als ik pijn bij mijn hart heb dan maak ik mij altijd nog iets meer zorgen want ik ben erg bang om een hartaanval of een hartinfarct te krijgen. Bedankt voor de uitgebreide reactie.

Deel Deze Pagina