Het gevoel hebben gek te worden

Discussie in 'Psyche' gestart door Divada, 28 apr 2016.

1. Divada

Divada New Member

Ik snap het soms allemaal niet meer. Alles lijkt mij teveel te worden en ik denk soms wel dat ik een midlife crisis heb. Dit kan niet het geval zijn want ik ben nog maar begin twintig. Ik heb echt het gevoel gek te worden. Het is niet dat ik dingen hoor of zie die er niet zijn maar ik kan overal angstig over worden en heb moeite met het vertrouwen van mensen. Mijn angsten lijken het van mij te winnen en ik voel me daar verschrikkelijk over. Hoe moet ik hiermee omgaan en welke hulp kan ik krijgen?

2. Je omschrijft angsten en dat kan te maken hebben met gebeurtenissen in je leven. Praat je hier met iemand over? Dit hoeft dan niet meteen een psychiater te zijn maar dit kan ook een familielid of vriend of vriendin zijn. Praten kan helpen. Is dit niet het geval dan wil ik je adviseren professionele hulp te zoeken. Dit zijn klachten waar je echt wat aan moet doen. Sterkte gewenst.

3. Divada

Divada New Member

Er is inderdaad nogal wat gebeurt de laatste jaren maar zelf had ik altijd het idee dat ik dit goed verwerkt heb. Ik weet wel dat er iets moet gebeuren en ik hoop dan ook zo snel mogelijk hulp te vinden. Heb mij niet vaak zo slecht gevoeld. Hopelijk kunnen ze mij goed helpen en kan ik hier overheen komen.

4. MediGJ

MediGJ Gast

Het is inderdaad lastig als je met deze klachten kampt en ik hoop dan ook dat ze je goed kunnen helpen. Angsten hebben is erg en het maakt dan niet uit of dit reële angsten zijn of angsten die een kleine kans hebben om uit te komen. Belangrijk is dat men je erbij kan helpen. Wacht hier ook niet te lang mee. Het is niet nodig om met deze klachten rond te lopen.

Deel Deze Pagina