Huid doet pijn bij aanraking

Discussie in 'Huidaandoeningen' gestart door SpainLover, 1 jun 2016.

1. SpainLover

SpainLover New Member

De laatste dagen begin ik mij echt een beetje zorgen te maken. Als ik mijn huid aanraak dan doet het pijn. Zelfs als ik beweeg dan kan het ineens pijn gaan doen. Op de ene plek is de pijn erger dan op de andere plek. De pijn op de arm is bijvoorbeeld best heftig soms. Echt ziek ben ik verder niet en ik vroeg mij dan ook af wat dit zou kunnen zijn.

2. Medicus

Medicus Member

Dit is behoorlijk vervelend en dit kan verschillende dingen betekenen. Het meest waarschijnlijke is dat je last hebt van zenuwpijn. Dit kan komen na een ongeluk maar ook na het krijgen van een snee. De zenuw die is beschadigd. Het kan dan soms zo erg zijn dat er zelfs geen kleding op de huid verdragen kan worden. Bij zenuwpijn zal je heftige pijn ervaren en dit zijn dan over het algemeen pijnscheuten. Heb jij deze klachten ook dan is het belangrijk dat je naar je huisarts gaat. Deze kan je dan doorverwijzen en dan kan er de zenuwpijn behandeld worden zodat de pijn afneemt.

3. SpainLover

SpainLover New Member

Bedankt voor het uitgebreide antwoord. De klachten die jij omschrijft die komen inderdaad overeen alleen heb ik soms ook pijn op andere plekken op mijn lichaam. Het is echt een stekende pijn en dit is behoorlijk vervelend. Vooral als ik op mijn werk ben dan weet ik mij soms geen raad. Ik ben best wel een beetje bang voor wat het zou kunnen zijn. Ik heb nu ook wat meer gelezen over zenuwpijn en denk dat het verstandig is om een afspraak te maken en er naar te laten kijken.

Deel Deze Pagina