Jeukende voeten met blaasjes

Discussie in 'Huidaandoeningen' gestart door DeAndre, 2 jul 2016.

1. DeAndre

DeAndre New Member

Hallo, Ik ben Andre en ik heb de laatste tijd vreemde klachten. Wat vooral opvalt dat is dat ik jeuk aan de onderkant van mijn voeten heb en ik heb daar ook blaasjes opzitten. Ook schilfert het. Daarbij heb ik schimmelnagels. Dit had ik altijd al een beetje maar het lijkt wel of dit erger is geworden. Wat zou ik hieraan kunnen doen. Het is niet zo dat ik echt heel erg ziek ben maar het is wel erg vervelend en ik zou er wel graag vanaf willen.

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo DeAndre, welkom op ons forum. Wanneer ik het lees dan zou het wel eens een geval van ringworm kunnen zijn. Daar kun je dit artikel meer over lezen:

De klachten bij ringworm

Je ziet daar staan dat daar ook klachten met blaasjes en jeuk voorkomt. Ook zie je daar je klachten met de schimmelnagels terugkomen. Neem ook eens een kijkje bij de andere klachten of die je bekend voorkomen. Ringword is niet ernstig en goed te behandelen. Ik hoop dan ook dat je snel weer van je klachten af bent.

3. DeAndre

DeAndre New Member

Bedankt MediGJ! Dit is volgens mij precies wat ik heb. Ik ben ook erg opgelucht dat het niet ernstig blijkt te zijn. Wat ik ga doen dat is het eerst proberen te verhelpen met de medicijnen waar geen recept voor nodig is. Mocht dit niet lukken dan zal ik een afspraak bij mijn huisarts maken. Toch heb ik goede hoop dat ik nu snel van mijn klachten af zal zijn.

Deel Deze Pagina