Kan een gynaecoloog zien of je vruchtbaar bent

Discussie in 'Gynaecologie' gestart door QueenMary, 4 jul 2016.

1. QueenMary

QueenMary New Member

Mijn vriend en ik proberen het al een tijdje nu. Toch kan ik maar niet zwanger raken. We proberen echt alles en hebben alle middeltjes van het internet al geprobeerd. Ik begin nu echt te twijfelen of het niet aan mij of mijn vriend ligt. Daarom vroeg ik mij af of een gynacoloog kan zien of je vruchtbaar bent. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Wanneer dit het geval is dan zal ik snel een afspraak bij hem maken. Misschien kan de gynaecoloog dan op de één of andere manier helpen.

2. Dag QueenMary, dit kan een gynaecoloog zeker zien. Hier zijn verschillende onderzoeken voor mogelijk. Het beste is om een afspraak te maken. Dit kun je ook via de huisarts doen. Na een gesprek zal de gynaecoloog dan bepalen welke onderzoeken er nodig zijn. Wanneer je naar de huisarts gaat dan kan het ook zijn dat die het nodig vindt om een andere doorverwijzing voor je man te regelen. Op deze wijze kom je er dan al snel achter waar het probleem ligt. Er zijn tegenwoordig goede manieren om toch zwanger te kunnen raken mochten er problemen bij de man of de vrouw zijn.

3. QueenMary

QueenMary New Member

Bedankt voor de tip. Ik denk dat het het beste is dat ik samen met mijn man naar de huisarts ga dan. Die kan ons dan meteen goed doorverwijzen. Hopelijk valt het allemaal mee. Wij zijn het al heel lang aan het proberen en ik zou het vreselijk vinden als het niet zou lukken. Het stelt me wel een beetje gerust dat je zegt dat er goede manieren zijn om toch zwanger te kunnen raken. Bedankt!

Deel Deze Pagina