Kan er iets zijn met mijn leverfunctie?

Discussie in 'Interne ziekten & Infectieziekten' gestart door Linn, 8 okt 2017.

  1. Linn

    Linn Gast

    Beste allemaal

    Ik zot al sinds 2 weken thuis met een burn out.
    Ik heb van de dokter oxazepam voortgschreven gekregen om te kunnen slapen. Voor de rest lig ik de hele dag met een grieperig gevoel in bed en kan ik niet me bed uitkomen zo zwak voel ik me . Toen mijn oxezepam op waren en ik me te zwak voelde om naar de apotheek te gaan kreeg ik van mijn schoonmoeder diaxepam om te kunnen slapen . Dat heeft zij gehad tijdens haar burn out en had dat nog thuis liggen. 1 maal de pil ingenomen voelde ik me nog beroerder dan ik al was. Nog zieker en nog angstiger, met overgeven en diarree. Ik heb de dokter gebeld en die zei dat het van mij niet zo handig was omdat zonder advies van de dokter in te nemen. Achteraf heel stom van mij natuurlijk maar tipisch mij om altijd de raad van een ander op te volgen die het zelfde heeft gehad. De dokter zei dat ik het moest uitzieken en het verder niet zoveel kwaad kon en me verder geen zorgen meer moest maken om die pil die ik had ingenomen , maar dat als ik er niet goed op reageer het ook niet meer moest nemen. Wat ik ook zeker niet meer zal doen het heeft me 4 dagen gekost om er weer boven op te komen zo ziek voelde ik me ervan. 1 maal wat beter geworden kreeg ik last van hoofdpijn en nam 2 paracetamol 500 Mg tegelijk. Na enige tijd overkwam me het zelfde gevoel. Nu weer ben ik zo na het nemen van die 2 paracetamol . Alleen nu niet overgeven maar wel misselijk en mijn ontlasting is groen van kleur. Nu vraag ik mij zelf af of dit iets met mijn lever te maken kan hebben omdat mij lichaam niet goed reageert op medicijnen. En ook. Omdat me ontlasting groen kleurd en ik me eigen echt niet lekker voel. Duizelig en het gevoel van griep .

    nu is mijn vraag : ik heb vorige week bloed laten prikken omdat ik een burn out heb en zeker wilde weten dat het voor de rest wel goed zat. Als er iets met mijn lever aan de hand was had de dokter dat dan al kunnen zien in het bloed onderzoek wat al gedaan is? De dokter zei dat de uitslagen er gewoon goed uitzagen . Betekent dit dan ook meteen voor mijn leverfunctie dat de uitslagen goed zijn of doen ze daar een apart bloedonderzoek voor? Bloed onderzoek was wel voordat ik de medicijnen had ingenomen . Kan het ook zijn dat de diaxepam mijn lever beschadigd heeft of gebeurd dat niet zo snel ? Ik ga sowieso morgen de dokter bellen voor vragen maar ik was erg benieuwd naar de mening hier die mij al beetje omweg kan helpen , want ik maak me veel zorgen omezelf .
     

Deel Deze Pagina