Keelpijn bij het slikken

Discussie in 'Keel, Neus en Oren' gestart door Sanne, 10 jul 2016.

1. Sanne

Sanne New Member

Ik heb zo'n ontzettend keelpijn als ik slik. Ik heb dit nog nooit gehad! Wat kan het zijn? Ik kan amper drinken of eten. En ik hou zo van eten, ik kan er gewoon niet meer van genieten.

2. milou

milou New Member

Hoi Sanne. Hier heeft mijn kind ook last van gehad. Ze wilde niks meer eten en drinken. Toen ik in haar keel keek zag ik dat haar keelamandelen enorm waren opgezet. Ook hadden ze van die witte puntjes erop, duidelijk teken dat het zwaar ontstoken was. Ik heb haar gewoon ziek gemeld op school want ze kon helemaal niks meer. Ze lag als een klein hummeltje in haar bedje, met een handdoek onder haar kin. Hier spuugde ze steeds al haar speeksel op, omdat ze niet meer durfde te slikken door de pijn. We zijn toen naar de dokter gegaan en die schreef een medicijn voor. Ik weet niet meer precies welke, maar dat zal jouw dokter ook wel weten. Dit hielp wel enigszins, al was ze in totaal toch wel een hele week ziek. Als haar dit vaker zou overkomen, moeten haar keelamandelen eruit worden gehaald. Gelukkig is dit nog niet vaker voorgekomen. Hopelijk kom jij er ook gewoon van af zonder operatie maar met medicijnen. Beterschap en hopelijk heb je wat aan mijn ervaring.

3. Lieke

Lieke New Member

Ik heb eenzelfde soort keelpijn gehad. Heel vervelend, maar het is inderdaad een keelontsteking waarbij je echt niks meer weg kan krijgen. Gewoon gelijk naar de dokter gaan en je pillen innemen!! Niet mee wachten, want dat deed ik en het werd er niet veel beter op haha. Lekker dom weer, maar bespaar je dus die pijn waar ik doorheen moest! :)

4. Sanne

Sanne New Member

Oke ik zal morgen direct de dokter bellen, want ik ga nu al door een hel! Thanks voor de hulp <3

Deel Deze Pagina