Kind misselijk en hoofdpijn

Discussie in 'Kinderziekten' gestart door Prokan, 30 mei 2016.

1. Prokan

Prokan New Member

Halo, ik heb een vraag over mijn zoon. Deze is steeds vaker misselijk en klaagt dan ook over hoofdpijn. Hij is nu acht jaar en er is dan niets met hem te beginnen. Na een paar paracetamol gaat het dan wel weer. Toch begin ik mij wel zorgen te maken aangezien het nu regelmatig voorkomt. Is dit een klacht die ik verder moet laten onderzoeken of zou het kunnen zijn dat hij zich soms gewoon te druk maakt?

2. Hallo Prokan. Het is een beetje lastig te zeggen wat dit kan zijn. Je zegt dat het steeds vaker voorkomt maar heb je het dan over weken of maanden? Als hij er echt meer dan een maand last van heeft dan zou ik even een afspraak bij de huisarts maken. Wat het precies kan zijn dat kan ik zo niet zeggen aangezien deze klachten bij verschillende ziekten en aandoeningen kunnen horen. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die natuurlijk altijd stellen.

3. Prokan

Prokan New Member

Dank voor het reageren. Het is nu ongeveer zes weken aan de gang maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Afgelopen week heeft hij ook overgegeven. Als ik uw verhaal zo lees is het denk ik wel goed om een afspraak bij de huisarts te maken. Hopelijk is er dan niet iets heel ernstigs aan de hand.

4. Prokan

Prokan New Member

Ik ben blij te kunnen melden dat er niet iets heel ernstigs aan de hand is. Waarschijnlijk maakt hij zich gewoon te druk en kan hij daar niet goed mee omgaan. Het was ook een drukke tijd voor hem en er zijn de afgelopen maanden ook een paar vervelende dingen gebeurt. De dokter heeft hem nogmaals terug laten komen om het een beetje in de gaten te kunnen houden. We hebben goede hoop dat de hoofdpijn snel over gaat. Bedankt voor de goede raad.

Deel Deze Pagina