Met duizeligheid naar de neuroloog

Discussie in 'Neurologie' gestart door Meindert, 1 jun 2016.

1. Meindert

Meindert New Member

De laatste tijd heb ik veel last van duizeligheid. Het kan gewoon uren goed gaan maar dan ineens kan ik heel erg duizelig worden. Dit duurt dan een paar minuten en dan gaat het ook wel weer. Een vriend vertelde mij dat het goed was om met deze klachten naar de neuroloog te gaan. Klopt dit en en wat zou deze arts er dan aan kunnen doen?

2. MediGJ

MediGJ Gast

Dag Meindert en welkom op ons forum. Het is inderdaad goed om bij regelmatige duizeligheid een bezoek aan de neuroloog te brengen. Er kunnen meerdere oorzaken voor de duizeligheid zijn en de neuroloog kan de oorzaak dan achterhalen. Het beste kun je eerst een afspraak bij de huisarts maken. Deze zal dan al snel tot de conclusie kunnen komen of de klachten ernstig genoeg zijn om je door te verwijzen naar de neuroloog. Het zou ook kunnen zijn dat de huisarts je de oplossing al kan bieden.

3. Meindert

Meindert New Member

Tof dat je zo snel antwoord. Dan had mijn vriend het toch goed. Hoewel ik mij niet heel erge zorgen maak denk ik dat het wel goed is om toch even een afspraak te maken. Ze kunnen dan kijken of er echt niets aan de hand is. Hopelijk valt het allemaal mee.

Deel Deze Pagina