Met een soa naar de huisarts

Discussie in 'SOA's' gestart door Lientje, 6 jun 2016.

Tags:
  1. Lientje

Lientje New Member

Hallo, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit behoorlijk te stressen. Laatst heb ik sex met een jongen gehad en nu krijg ik allemaal rare rode bultjes op vreemde plekken. Ik ben bang dat dit een soa kan zijn. Mijn huisarts die kent mij al van klein af aan en ik ben bang dat hij heel raar naar mij gaat kijken als blijkt dat ik een soa heb. Is er ook een andere manier om te weten te komen of ik een soa heb? Of beeld ik mij maar wat in en is het niet raar om hiermee naar de huisarts te gaan? Alvast bedankt voor het antwoorden.

2. MediGJ

MediGJ Gast

Je kunt naar de huisarts gaan en deze heeft een geheimhoudingsplicht dus die zal tegen niemand wat zeggen. Mocht je dit liever echt niet willen dan zijn er ook op verschillende plekken in ons land plekken waar jij je bij de GGD kunt laten testen. Dit kun je zonder tussenkomst van de huisarts doen. Het is in ieder geval wel belangrijk dat jij je laat testen. Wanneer je te lang met de klachten door blijft lopen dan kunnen deze verergeren en dat is iets wat je niet zal willen. Heel veel sterkte gewenst.

3. Lientje

Lientje New Member

Het is fijn om te weten dat ik met dit probleem naar de GGD kan. Bij mij in de buurt is dit niet echt maar ik kan er wel met de trein naar toe. Dit zijn gewoon zaken waar ik liever niet mee naar de huisarts ga. Het maakt mij behoorlijk onrustig en ik hoop echt dat het allemaal meevalt. Bedankt voor het snel geven van een antwoord.

Deel Deze Pagina