Na bevalling dikke voeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosalie, 3 jun 2016.

1. Rosalie

Rosalie New Member

Hallo, ik ben een paar weken geleden bevallen en de bevallig die ging goed en ik ben helemaal in de wolken met de kleine. Wat ik minder leuk vind dat is dat ik nu dikke voeten heb. Het is zelfs zo erg dat een aantal paar schoenen mij niet meer passen. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?

2. Je hebt waarschijnlijk last van vocht in de voeten en dit zal snel wegtrekken. Het is vervelend maar niet iets om je zorgen over te maken. Krijg je andere klachten zoals hevige hoofdpijn of misselijkheid en/of overgeven dan is het wel belangrijk dat je zo snel mogelijk naar je huisarts of verloskundige gaat. Deze kunnen dan de klachten beoordelen en deze proberen zo snel mogelijk te verhelpen.

3. Rosalie

Rosalie New Member

Bedankt voor het antwoorden. Heb er zelf ook even over gelezen en je hebt volgens mij gelijk met vocht in de voeten. Het lijkt mij goed dit de komende tijd even goed in de gaten te houden. Hoofdpijn en misselijk ben ik niet. Het is vooral vervelend dat de voeten zo opgezet zijn. Mocht het erger worden of maar niet overgaan dan zal ik contact opnemen met mijn verloskundige.

Deel Deze Pagina