Omgaan met moeilijke situaties

Discussie in 'Psyche' gestart door Dieneke, 2 mei 2016.

1. Dieneke

Dieneke New Member

Ik ben iemand die maar moeilijk met lastige situaties om kan gaan. Wanneer het lastig wordt of het wil mij allemaal niet lukken dan komt er boosheid naar boven. Dit frustreert mij dan weer en op deze manier wordt het dan allemaal weer een stuk lastiger. Ik hoop dan ook dat iemand mij in de goede richting kan wijzen en ervoor kan zorgen dat ik in de goede richting gewezen wordt. Voor deze problemen. Het is erg lastig om mee te leven namelijk.

2. Telg118

Telg118 Member

Frustratie en boosheid liggen dicht bij elkaar. Het één kan van het ander komen. Toch is het een goede eerste stap dat je inziet dat het niet goed is. Je zou er eens met je huisarts over kunnen praten. Ik weet niet of je deze emoties ook uit bij je partner of vrienden of vriendinnen maar dan zou je hen ook kunnen vragen hoe die er naar kijken. Misschien krijg je nog een beter beeld en dat kan ook helpen bij je gesprek met je huisarts.

3. Dieneke

Dieneke New Member

Ik vind het lastig om er met vriendinnen over te praten. Een partner heb ik niet en daar ben ik denk ik ook te onzeker voor. Ik hoop gewoon dat er een oplossing voor mij is. Mijn frustraties worden steeds erger lijkt het wel. Misschien zie ik het allemaal verkeerd maar ik heb het gevoel dat alles en iedereen tegen mij is. Ik weet ook niet of mijn arts daar wat aan kan doen ...

Deel Deze Pagina