Piep in oor na concert

Discussie in 'Keel, Neus en Oren' gestart door Henk, 12 jul 2016.

1. Henk

Henk New Member

hallo mensen van het goede leven! Ik heb afgelopen weekend een heel goed concert gehad. Helaas was ik zo dom geweest om geen oordopjes in te doen. Ik weet het, dom dom dom. Dus liever geen preek hierover geven. Maar wat wil het geval nu, ik loop al twee dagen rond met een piep in mijn oor. Het begon met een beetje suizen na het concert en werd maandag wakker met een piep. Deze piep is nog steeds niet weg, moet ik hiervoor naar de dokter of gaat dit vanzelf over?

2. milou

milou New Member

Hoi Henk. Het is zo dat harde muziek inderdaad gehoorschade kan opleveren. Hopelijk is dit niet blijvend bij jou! Ik gebruik daarom altijd oordopjes die mijn gehoord beschermen!

3. Henk

Henk New Member

Oke bedankt voor je reactie, maar hier heb ik niet zoveel aan natuurlijk. Iemand anders met advies misschien?

4. natasja

natasja New Member

Hai Henk. Ik heb hier zelf ook wel eens last van helaas. Meestal gaat het na een paar dagen wel over. Ik zou gewoon de dokter bellen als het morgen nog niet over is. Hopelijk kom je er snel van af, want er zijn mensen die dus gewoon permanent oorsuizen en pieptonen hebben helaas. Dus wees zuinig op je gehoor.

Deel Deze Pagina