Pijn bij plassen aan het eind

Discussie in 'Interne ziekten & Infectieziekten' gestart door Hink, 9 jul 2016.

1. Hink

Hink New Member

Hoi, ik had me liever voor een andere reden bij dit forum aangemeld maar ik heb dit gedaan omdat ik pijn heb. Deze pijn die heb ik dan bij het plassen en de pijn die komt vaak aan het einde. Het is een soort stekende pijn. Laatst dacht ik ook een paar druppels bloed te zien maar hier ben ik niet zeker van. De ene keer is het ook erger dan de andere keer. Ik ben inmiddels de veertig gepasseerd en ik vraag mij dan ook af of ik iets onder de leden heb of dat dit iets is wat bij mijn leeftijd hoort. Het is in ieder geval wel vervelend en ik zou er graag vanaf komen.

2. Medicus

Medicus Member

Hallo Hink, dit klinkt erg vervelend en het is aan te raden om hier wel snel iets aan te gaan doen. Het blijft lastig om op afstand een diagnose te stellen maar het zou wel eens te maken kunnen hebben met nierstenen. Misschien kun je eens een kijkje bij dit topic nemen:

De klachten bij nierstenen

Mocht dit het geval zijn dan kun je het beste op korte termijn een afspraak bij de huisarts maken. Deze kan dan kijken wat er aan gedaan moet worden. Het kan zijn dat het vanzelf weer weg gaat maar als er grotere stenen zijn dan kunnen deze ook weggehaald moeten worden. Je zal merken dat het plassen dan weer beter gaat en dat de pijn minder wordt. Succes bij het oplossen van deze vervelende kwaal.

3. Hink

Hink New Member

Bedankt Medicus voor het heldere antwoord. Aan de uitleg heb ik ook veel gehad en ik denk dat je gelijk hebt. Nierstenen lijkt mij ook het meest waarschijnlijk als ik dat allemaal zo lees. Nu hoop ik alleen dat ik snel hiervan af kan komen. Het is gewoon niet prettig om dit te hebben want de pijn lijkt ook erger te worden. Maar goed, ik zal een afspraak bij mijn huisarts maken en zien wat de mogelijkheden zijn.

Deel Deze Pagina