Pijn tijdens de sex

Discussie in 'Seksualiteit' gestart door natasja, 28 jul 2016.

1. natasja

natasja New Member

Hallo, ik heb vaak last van pijn tijdens de sex. Het lijkt wel of ik te nauw ben, of dat mijn vriend gewoon groot geschapen is. Nouja ik weet dat dat laatste gewoon waar is omdat hij normale condooms ook niet past. Hij is ook veel dikker dan gemiddeld, maar alsnog het zou toch moeten passen neem ik aan? Er kunnen ook kinderhoofden door dat kanaal, dus ja? Wat kan ik het beste hier tegen doen, want pijn bij de sex is geen pretje kan ik je vertellen. Daarna brandt het ook echt nog een beetje na, het is vooral pijnlijk bij de ingang, als hij diep gaat komt natuurlijk ook het dikste deel naar binnen zeg maar. En dat brandt als een gek. Heeft er hier iemand ervaring mee? Of misschien tips?

2. Lieke

Lieke New Member

Hai natasja! Hier heb ik ook last van gehad. Ik weet hoe vervelend het kan zijn, want het kan ook echt een domper zijn op je seksleven. Wat het beste werkt is het rustig opbouwen, hij moet niet gelijk als een konijn tekeer gaan zeg maar. En zorgen dat er wrijving blijft, want hierdoor gaat het uiteindelijk ook makkelijker glijden zeg maar. Over dat, glijmiddel kan schijnbaar ook helpen, in combinatie met condoom misschien zelfs nog beter. Je kunt van die condooms kopen met een grotere diameter, dus die zal hij dan ook wel passen. Bij mij doet het voornamelijk pijn als er geen beweging in zit omdat hij extra voorzichtig wil doen, maar hij moet juist meteen bewegen (ik beweeg wel mee hoor ;)). en dan gaat de pijn snel over gelukkig. Misschien heb je hier iets aan.

3. natasja

natasja New Member

Hey Lieke! Bedankt voor je reactie. Ja het klopt inderdaad dat het soms een beetje een domper wordt op je sexleven, helaas. Maar ik kan er ook niet zo veel aan doen dat het pijn doet. En ik vind pijn niet specifiek leuk haha.. Maar hier kan ik tenminste wat mee. Mn vriendinnen zeiden alleen maar dat ik meer moest ontspannen blabla, terwijl ik wist dat het daar niet aan kon liggen omdat ik heel ontspannen ben altijd als ik bezig ben met mn vriend. Ik zal het glijmiddel eens gaan proberen ja!

Deel Deze Pagina