Platvoeten last van rug

Discussie in 'Overige ziekten' gestart door Roussos, 16 jun 2016.

1. Roussos

Roussos New Member

Hallo, ik ben Roussos en ik heb een vraag. Ik heb last van platvoeten en ik heb altijd al last van mijn rug gehad. De laatste maanden is het behoorlijk erger geworden en ik kan soms niet normaal opstaan van de pijn. Zou dit kunnen komen door het anders lopen met de platvoeten of moet ik dit los van elkaar zien. Ook zou ik graag weten wat ik hier tegen zou kunnen doen.

2. Medicus

Medicus Member

Hallo Roussos. Het kan inderdaad zo zijn dat door platvoeten de pijn uit kan stralen naar de rug. Dit heeft dan met verkeerd lopen te maken. Het beste is een afspraak bij de huisarts te maken en die zou je dan door kunnen verwijzen. Er zijn bijvoorbeeld ook steunzolen beschikbaar die je voeten anders neerzetten. Ook hierdoor kan de pijn verdwijnen. Loop niet te lang rond met deze pijn maar maak een afspraak zodat er zo snel mogelijk iets aan gedaan kan worden.

3. Roussos

Roussos New Member

Hoi Medicus, Het is helemaal duidelijk. Het enige waar ik nu op hoop dat is dat het niet te lastig is om op te lossen. Ik zal dan volgende week ook een afspraak bij de huisarts maken. Ik ben blij dat ik deze vraag gesteld heb en dat ik nu de eerste stap kan zetten om deze vervelende pijn te laten verdwijnen.

4. Roussos

Roussos New Member

Hoi Medicus, Het is helemaal duidelijk. Het enige waar ik nu op hoop dat is dat het niet te lastig is om op te lossen. Ik zal dan volgende week ook een afspraak bij de huisarts maken. Ik ben blij dat ik deze vraag gesteld heb en dat ik nu de eerste stap kan zetten om deze vervelende pijn te laten verdwijnen.

Deel Deze Pagina