Plotseling overgeven en zweten

Discussie in 'Overige ziekten' gestart door Janneke Hoornstra, 30 jun 2016.

1. Janneke Hoornstra

Janneke Hoornstra New Member

Sinds een paar dagen zweet ik heel erg en ben ik aan het overgeven. Ik denk niet dat het griep is aangezien ik ook een rare kleur plas heb en mijn buik lijkt harder en wat dikker. Ik maak mij best wel zorgen en zou graag weten wat ik moet doen. Misschien is het wel goed om naar de huisarts te gaan maar als het toch een virus is dan maak ik mij misschien zorgen om niets. Kan iemand mij iets wijzer maken en zijn er ervaringen met deze klachten?

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Janneke en welkom. Als ik dit zo lees dan kan dit wel eens met nierstenen te maken hebben. Dit zijn klachten die daarbij horen. We hebben daar een uitgebreid artikel over en deze zou je eens kunnen lezen:

Symptomen van nierstenen

Mocht jij je herkennen in de klachten die je in dit artikel lees dan is het verstandig om direct de huisarts te bellen. Nierstenen is iets waar je wel snel iets aan moet laten doen aangezien dit voor veel pijn kan zorgen. Ik hoop voor je dat jij je snel iets beter voelt.

3. Janneke Hoornstra

Janneke Hoornstra New Member

Daar had ik echt nooit aan gedacht. Nu ik het zo lees zijn er wel erg veel overeenkomsten. Ik denk dat het goed is om maar snel eens een dokter er naar te laten kijken. Die zal mij hopelijk snel kunnen bevestigen of ik inderdaad last van nierstenen. Ik wil je hartelijk danken voor het meedenken en mij een idee geven waar de klachten van kunnen komen. Hopelijk kan ik weer snel vanaf komen.

Deel Deze Pagina