Pukkels in het gezicht

Discussie in 'Huidaandoeningen' gestart door Antje, 27 apr 2016.

1. Antje

Antje New Member

Op mijn voorhoofd zijn veel pukkels te zien. Ik zou graag weten wat ik hier aan zou kunnen doen. De pukkels jeuken niet maar het is gewoon geen leuk gezicht en ik wil er het liefste zo snel mogelijk van af.

2. NielsdeA

NielsdeA New Member

Pukkels in het gezicht kunnen vele oorzaken hebben. Ik heb het even voor je nagekeken en het kan zijn dat je ingewanden moeite hebben om met de verantwoordelijkheden om te gaan. Dit kan meerdere oorzaken hebben maar vaak heeft dit met de voeding te maken. Als je bijvoorbeeld veel chocolade eet dan kun je pukkels op het voorhoofd krijgen. Dit kan ook het geval zijn als je veel frisdrank drinkt of overmatig vette voeding eet.

Wat je kunt doen dat is voeding eten die de gifstoffen helpen afvoeren. Gekookte kool en gebakken appels zijn voorbeelden van deze voeding. Mocht het niet aan je voeding liggen dan zou ook je shampoo of zeep nog een boosdoener kunnen zijn. Ook goed en regelmatig slapen kan helpen de pukkels te laten verdwijnen.

3. Pukkels in het gezicht hebben inderdaad vaak met eten en zeep/shampoo te maken. Breng daar eerst eens verandering in. Je zal zien dat ze dan best wel snel verdwijnen. Je lichaam dient de afvalstoffen van het eten af te voeren en als dat niet lukt dan komen er bijvoorbeeld pukkels. Dit is slechts iets wat kan gebeuren en er kunnen ook andere oorzaken zijn.

4. Antje

Antje New Member

Dank jullie voor het snelle antwoorden. Ik zal eens proberen andere zeep te gebruiken. Echt slecht eten doe ik niet. Ik trek wel eens iets uit de muur maar dat is zeker niet wekelijks. Voel mij gewoon niet prettig bij de pukkels en wil er gewoon graag snel vanaf.

Deel Deze Pagina