Soa rode vlekken lichaam

Discussie in 'SOA's' gestart door Dino, 27 mei 2016.

1. Dino

Dino New Member

Halo, ik heb na het hebben van een one night stand allemaal rode vlekken op mijn lichaam. Ook heb ik het gevoel dat ik griep krijg en heb ik last van mijn keel. Ik durf niet zo goed naar de huisarts omdat ik bang ben dat deze het tegen mijn ouders verteld. Ik ben namelijk nog maar zeventien.

Heb ik gewoon een raar virus of griep of zou dit ook een soa kunnen zijn?

2. MediGJ

MediGJ Gast

Dit klinkt behoorlijk ernstig en het zou kunnen zijn dat je last van syfilis. Heb je ook last van opgezette lymfeklieren of heb je last van je ogen? Mocht dit zo zijn dan is het wel belangrijk dat je actie onderneemt en dat je toch een bezoek aan je huisarts brengt. Deze heeft overigens een beroepsgeheim en deze mag niets met je ouders delen.

3. Dino

Dino New Member

Ik heb inderdaad last van mijn ogen en ik zie soms wazig. Ik dacht dat het bij de griep hoorde. Of mijn lymfeklieren opgezet zijn dat weet ik niet zo goed. Ik ga snel een afspraak bij de huisarts maken want ik begin wel een beetje ongerust te worden nu ...

4. MediGJ

MediGJ Gast

Verstandig dat je een afspraak maakt. Mocht het wel syfilis zijn dan is dit gewoon goed te behandelen en dan zal jij ook snel weer beter voelen. Beterschap!

Deel Deze Pagina