Suikerziekte licht in het hoofd

Discussie in 'Diabetes' gestart door Jen, 2 jun 2016.

1. Jen

Jen New Member

Ik hoorde dat je van suikerziekte licht in het hoofd kunt worden. Dit heb ik de laatste tijd wel eens en ik begin me dan ook af te vragen of ik dit zou kunnen hebben. Het licht in het hoofd zijn dat heb ik dan vaak als ik ben gaan sporten of als ik druk aan het werk ben geweest. Kan dit met suikerziekte te maken hebben of zou dit een andere oorzaak hebben?

2. Medicus

Medicus Member

Licht in het hoofd zijn is inderdaad een klacht die mensen hebben die suikerziekte hebben. Toch is het maar één van de klachten. Het is bijvoorbeeld ook een klacht die voorkomt bij mensen met een hoge bloeddruk. Mocht je er last van blijven houden dan is het goed een bezoek aan de huisarts te brengen. Deze kan met een simpel prikje zien of je last van suikerziekte hebt of als je iets anders hebt.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2016
  3. Jen

Jen New Member

Hoge bloeddruk komt wel bij mij meer mensen voor in onze familie. Dit zou dus misschien wel de oorzaak kunnen zijn. Het is ook niet heel erg maar ik wil het ook niet negeren. Voor deze zekerheid dan toch maar even een bezoekje aan mijn huisarts brengen. Ik hoop dat het dan meevalt.

Deel Deze Pagina