Tanden doen pijn na trekken verstandskies

Discussie in 'Tandheelkunde' gestart door CharlottevdR, 25 mei 2016.

1. CharlottevdR

CharlottevdR New Member

Hallo, ik heb een paar dagen geleden mijn verstandskies laten trekken. Dit was niet fijn maar het is gelukkig gedaan. Nu doen andere tanden ook erg pijn. Ik heb het niet zo op de tandarts dus ik vroeg mij af of er hier antwoord kan worden gegeven op de vraag of dit normaal is. Als dit normaal is hoe lang kan dit nog duren dan?

2. Gebitverzorger

Gebitverzorger New Member

Hallo Charlotte, Het is mogelijk dat je nog een tijdje pijn houdt. Dit kan een hele vervelende pijn zijn. Het is belangrijk om de wond goed schoon te houden. Dit kun je doen door te spoelen. Toch zal de pijn na een paar dagen wel af moeten nemen. Is dit niet het geval dan is het goed om terug te gaan naar de tandarts of de kaakchirurg waar je geweest bent. Deze kunnen je dan verder helpen. Ook kunnen deze je medicijnen voorschrijven tegen de pijn.

3. CharlottevdR

CharlottevdR New Member

Bedankt voor het antwoorden. Vannacht had ik nog wel wat pijn maar ik heb wel het gevoel dat het wat beter wordt. Ik zal het nog even aanzien. Mocht het niet beter worden dan wil ik graag weer een afspraak. Ik kan mij niet voorstellen dat het normaal is om zoveel pijn te hebben.

Deel Deze Pagina