Tenen groeien over elkaar

Discussie in 'Overige ziekten' gestart door VivalaFrance, 24 jun 2016.

1. VivalaFrance

VivalaFrance New Member

Hopelijk kan iemand mij hier in de juiste richting wijzen. Mijn moeder die heeft tenen die over elkaar groeien en ze heeft daar gewoon last van. Dit is al jaren zo maar ik wil graag dat er nu eens een keer iets aan gedaan wordt. Toch weet ik niet zo goed waar ik dan moet beginnen. Is dit iets waar je mee naar de huisarts kunt gaan of dien je hiervoor elders een afspraak te maken?

2. Medicus

Medicus Member

Hallo, vervelend om te horen over je probleem. Het beste kun je hiermee naar een podoloog gaan. Deze zal al snel kunnen zien wat er aan de hand is. Het kan aan de botten in de tenen liggen en daar zal dan aandacht aan besteedt moeten worden. Het beste kun je de podoloog bij je in de buurt bellen (even Googelen) en dan een afspraak maken. Wanneer je een verwijzing van je huisarts nodig bent dan zal je dit ook meteen verteld worden.

3. VivalaFrance

VivalaFrance New Member

Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet wat een podoloog was maar nu ik erover heb gelezen is dit inderdaad de beste oplossing. Er zit er één niet te ver bij mij vandaan en ik zal hem eens een belletje geven. Ik hoop dat hij mijn moeder dan snel kan helpen en dat ze weer gewoon tenen heeft die netjes naast elkaar groeien.

4. VivalaFrance

VivalaFrance New Member

Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet wat een podoloog was maar nu ik erover heb gelezen is dit inderdaad de beste oplossing. Er zit er één niet te ver bij mij vandaan en ik zal hem eens een belletje geven. Ik hoop dat hij mijn moeder dan snel kan helpen en dat ze weer gewoon tenen heeft die netjes naast elkaar groeien.

Deel Deze Pagina