Welke medicijnen veroorzaken erectiestoornissen

Discussie in 'Medicijnen' gestart door DaDaFour, 13 jun 2016.

1. DaDaFour

DaDaFour New Member

Ik hoop dat iemand hier het antwoord op mijn vraag heeft want het is iets waar ik behoorlijk mee zit. Ik heb nieuwe medicijnen gekregen tegen misselijkheid. Ik had al maagbeschermers en ook medicijnen voor hoge bloeddruk. Mijn dokter is hier uiteraard van op de hoogte. De laatste week krijg ik ineens last van erectiestoornissen. Het kan bijna niet anders dan van de medicijnen komen denk ik. Kan dit van de medicijnen komen die ik als laatste voor de misselijkheid heb gekregen of komt het door de combinatie van de medicijnen? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen nu dus alle hulp is welkom.

2. Hallo DaDaFour. Het is erg lastig om hier goed antwoord op te geven aangezien ik niet weet welke medicijnen je gebruikt. Wel is het aannemelijk dat het iets met de medicijnen te maken heeft aangezien je sinds het gebruik ervan last hebt van de erectieproblemen. Wanneer de problemen gestart zijn nadat je de medicijnen hebt gekregen voor de misselijkheid kun je het beste weer een afspraak met deze arts maken. Bij deze afspraak neem je dan alle medicijnen mee die je gebruikt en dan bespreek je het probleem. De arts zal dan naar een oplossing zoeken en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk van het probleem af bent. Ik hoop dat dit een antwoord is waar je mee geholpen bent.

3. DaDaFour

DaDaFour New Member

Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik heb inmiddels de assistente van de arts gebeld en het probleem voorgelegd. Zij vertelde mij hetzelfde en ik heb deze week inmiddels een afspraak staan om langs te komen. Ik neem dan de medicijnen mee en ik hoop dat er dan snel een oplossing is. Bedankt voor het snelle meedenken en het tonen van begrip.

Deel Deze Pagina