Ziek zijn van chemo

Discussie in 'Kanker' gestart door Rolf37, 17 jun 2016.

1. Rolf37

Rolf37 New Member

Ik heb nu sinds twee weken chemo en dit valt mij erg zwaar. Ik ben erg ziek en kan soms niets van de bijkomende pijn. Mijn dokter heeft de standaard dingen al verteld die ik kan doen en ik probeer dit ook echt. Toch hoop ik dat er misschien mensen zijn die hier ervaring mee hebben en die zelf tips hebben hoe ik mij iets beter kan voelen. De diagnose kanker was al erg maar de bijverschijnselen van de chemo dat trek ik bijna niet. Ik hoop dan ook op goede tips.

2. MediGJ

MediGJ Gast

Hallo Rolf, erg vervelend om te horen dit. Er zijn vele goedbedoelde tips van mensen op het internet te vinden maar toch kun jij je specifieke klachten het beste overleggen met je behandelende arts. Er kunnen ook medicijnen voorgeschreven worden om de klachten tegen te gaan. Heb je erg veel last dan kan het ook zijn dat de dosis van de chemotherapie aangepast wordt. Het is belangrijk dat je al je klachten goed bespreekt en dan kan je op de best mogelijke manier geholpen worden.

3. Rolf37

Rolf37 New Member

Dankjewel voor het antwoorden en het begrip. Ik heb volgende week weer een afspraak staan en ik zal dit dan met hem bespreken. Het is gewoon zo dat ik er heel erg tegenop zie en dat ik bang ben dat ik het allemaal niet trek. Ik ga dan ook zoeken naar middelen die mijn pijn dan wat kunnen verzachten.

4. Rolf37

Rolf37 New Member

Dankjewel voor het antwoorden en het begrip. Ik heb volgende week weer een afspraak staan en ik zal dit dan met hem bespreken. Het is gewoon zo dat ik er heel erg tegenop zie en dat ik bang ben dat ik het allemaal niet trek. Ik ga dan ook zoeken naar middelen die mijn pijn dan wat kunnen verzachten.

5. MediGJ

MediGJ Gast

Het is heel begrijpelijk hoor wat je doet en er is ook niets mis mee. Ik probeer je ook een zo goed mogelijk advies te geven waar je mee bent geholpen. Ik wens je sterkte toe en hoop dat je snel weer opknapt. Hopelijk kan je arts je goede tips en/of medicatie geven.

Deel Deze Pagina